vrijdag 6 september 2019

Combi deel 1 met Carmen, Jarno en Max

Vandaag mocht ik wederom een fotoshoot doen met Carmen, Jarno en Max. Nu nog met z'n drietjes, want over een poosje komt er een kleintje bij!!

Maar ja.... is de baby opnieuw een jongen of misschien toch een meisje deze keer?? Ik weet het, want ik weet welke kleur het knuffeltje in Max zijn handjes was! Wat denken jullie?? Raden jullie mee??
(als je het weet, dan maak je dat uiteraard niet hier bekend, maar dan houd je dit natuurlijk voor je)

De tweede foto is mijn favoriet uit de serie. Max kijkt zo lief naar zijn mooie mama. Heerlijk plaatje. Maar de laatste foto van Max en papa is ook heel fijn om naar te kijken. De ondeugende blauwe kijkers van Max piepen net over papa zijn schouder heen. Wat een mannetje.

Ik ben benieuwd hoe dat de volgende keer gaat, want dan moeten we de aandacht gaan verdelen. Maar daar weet Max vast wel raad mee.
Tot de volgende keer lieve Max en papa en mama uiteraard ook... haha!

https://www.in2pictures.nl/c-4703430/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten