vrijdag 13 september 2019

Victoria, Robin, Fenna en Livvy

Oeps, bijna vergeten! Deze blog had allang online gemoeten, maar was even aan mijn aandacht ontsnapt. Want afgelopen zaterdag was er zo'n leuk gezin bij mij in de studio. Victoria en Robin en hun twee dochtertjes Fenna en Livvy. De meisjes kwamen in eerste instantie nog wat onwennig binnen, maar dat was snel over.
We bespraken de plannen voor de middag en besloten te kiezen voor een zwarte achtergrond, een mooie zachte bloemenachtergrond en de voor een extra gezinsfoto nog even de witte achtergrond.

Eigenlijk ging het meteen al vrij goed de fotoshoot. De meisjes vonden het nog een beetje vreemd in het begin maar na een paar geintjes van mijn kant was het ijs gebroken. Toen ze bellen mochten vangen was het hek van de dam. Daar zitten trouwens weinig scherpe foto's bij, aangezien ze als een dolle door de bellen rende! Haha... maar natuurlijk heb ik daar tijdens het schieten wel rekening mee gehouden hoor en is het echt wel gelukt.

Daarna mochten de meisjes samen op de foto op een hele lieve bloemenachtergrond en laten de meisjes zich nou precies op dat moment van hun aller liefste en schattigste kant laten zien! Echt hoor, daar smelt je toch van. De manier waarop Livvy op de schoot van haar zus zit en de interactie tussen de twee is echt geweldig.
De achtergrond was een beetje klein voor het hele gezin, daarom haalde ik deze weg en schoten we de gezinsfoto nog een keertje op de witte achtergrond. Wat een leuke middag zeg! De foto's zijn zo leuk geworden, dat wordt nog lastig voor mij om daar een selectie van te maken.

https://www.in2pictures.nl/c-4703438/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten