woensdag 24 april 2019

Prinsessenshoot in het bos met Kiki en Lola

Afgelopen zaterdag heb ik afgesloten met een werkelijk magische fotoshoot in Ruigeplaatbos met Lola en Kiki. Marloes en Yuri doen altijd al erg veel moeite voor een fotoshoot of ze denken er op zijn minst altijd heel goed over na. Maar deze keer ging er wel een heel uitgebreide voorbereiding aan vooraf.

Want Marloes had deze prinsessenstoot in haar hoofd voor de verjaardag van Lola. Twee weken terug was ze al jarig, alleen liet het weer steeds nogal te wensen over. Maar afgelopen zaterdag was het heerlijk weer. Het licht was laat in de middag ook nog eens heel zacht wat de sfeer heel erg ten goede kwam.

Ze koos de basisshoot en bedacht twee settings om in te fotograferen. Deze "ik ben mijn jurken aan het wassen" prinsessen setting die toch wel heel erg schattig was. En even later hebben we de prinsesjes nog in vol ornaat gefotografeerd onder een roze hemeltje in de witte bloesems. Fantastisch echt.

Er was ook nog het speciale verzoek om een van de foto's nog een beetje extra te pimpen met wat diertjes zodat het nog sprookjesachtiger zou lijken. Nou dat heb ik gedaan! Ik ben er even mee bezig geweest, maar dit is het dan geworden. De foto van de tweede setting houden jullie van mij tegoed, want dat red ik nu niet. Maar deze kan ik alvast delen.

Nog even voor de duidelijkheid. Alles in de foto is door de ouders van de meisjes zelf geregeld. Ik hoefde alleen maar te fotograferen.

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten