dinsdag 23 april 2019

Familie Tuk

Zaterdag was er nog een gezin op herhaling in mijn studio. Zo leuk om iedere keer weer mensen terug te zien komen. Deze keer waren het Petra, Bas en hun zoon Joris, maar ook opa en oma waren erbij.

Het is al wel een poos terug dat ik hen zag, want toen zat ik nog in mijn oude studio. Maar ik heb zo gelachen om Joris. Hij was voorbereid, wist wat de bedoeling was en toen ik aan het begin van de shoot even zat te kletsen met zijn ouders en opa en oma toen vroeg hij wanneer we nou gingen beginnen! Haha... zo grappig. Hij hielp ook bij alles wat ik deed en verzon ter plekke hoe de foto's geschoten moesten worden.

Als accessoire gebruikten we in het eerste deel autobanden en meneertje regisseerde de hele fotoshoot in zijn uppie. Oma moest door de autoband heen kruipen en ook papa en mama werden neergezet waar hij het wilde. Ik vond het allemaal prima, want hij bedacht serieus leuke dingen!

Uiteindelijk heb ik hem nog even "mee" laten fotograferen wat hij ook geweldig vond. Het was een ontzettend leuke fotoshoot mede door de inzet van Joris.

https://www.in2pictures.nl/c-4703438/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten