dinsdag 9 april 2019

Noud is 3,5 jaar en Nola 6 maanden

Afgelopen zaterdag mocht ik Noud en Nola opnieuw fotograferen en dat is altijd een feestje!
Samantha en Marius bedenken meestal de gekste, leukste, schattigste ideeën. Nu had ze bedacht dat het wel leuk was om ballonnen aan de handen en voeten van de kinderen te binden en ze dan op hun rug te laten liggen om met de ballonnen te spelen. Je ziet daar geweldig schattige filmpjes van youtube. Maar op film is dat toch een ander verhaal kan ik je zeggen. Ik denk dat ik 100 foto's geschoten heb en dit was de enige waarop beide gezichten zichtbaar waren! Haha... nu is het ook gelijk wel een leuke foto. Maarrrrr een beter idee op film hoor!
Daarnaast had ze matchende shirts besteld en mocht Nola ook even op de spiegel, net als Noud toen hij zo jong was. Op de spiegel zitten was wel prima, maar liggen dat vond ze geen goed idee. Van Noud schoot ik destijds ook een foto waarop Samantha hem vast hield, die foto hebben we nu weer geschoten en omdat de foto van Noud in zwart-wit was, heb ik deze ook maar in zwart-wit gemaakt, ondanks het schattige lichtroze van haar tutu.

We schoten in sneltreinvaart dankzij de goede planning van Samantha alle foto's die ze wilde hebben. Het ging weer geweldig goed. Binnenkort gaan we opnieuw iets leuks doen maar dan buiten. Ik ben benieuwd hoe we dat weer in elkaar gaan fietsen, maar ook dat zal vast goed komen!

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten