zaterdag 23 februari 2019

Flynn 6 maanden

Weten jullie nog? Die super schattige foto's van puppy Flynn?? Well...he's back!!

Zes maandjes oud is hij nu en hij is al een flinke jongen aan het worden. Tijdens zijn eerste fotoshoot was hij al zo knap en dat is er zeker niet minder op geworden. We hebben een paar vergelijkingsfoto's gemaakt. De eerste keer ging Flynn op een kistje zitten en met een beetje moeite paste dat nu weer. Ik vrees wel dat de volgende keer dat we dit gaan proberen dat er dan weinig van het kistje over zal blijven, maar dat zijn zorgen voor later. Hij zat er een beetje ongemakkelijk bij dat wel, maar Flynn is dan ook wel een bijzondere hoor.

We hebben namelijk ook de wc-rol foto over gedaan. Waar hij er de vorige keer helemaal op los ging wist hij zich er nu in eerste instantie geen raad mee. Ik rolde de rol wat uit en drappeerde het papier een beetje over hem heen. Hij bleef stokstijf zitten alsof hij in shock was. Daarna gaf zijn baasje aan dat hij er best mee mocht spelen en gaf het uiteinde van het papier in zijn bek. En daar zat ie dan stokstijf, met dat papier in zijn bek te kijken.... en verder niks... zo hilarisch grappig echt. Maarrrrr... uiteindelijk kreeg hij het door en ging hij er toch mee spelen. Wat een lekker ding is het ook.

Deze keer hebben we ook foto's gemaakt met zijn baasjes erbij. Dat hebben we de vorige keer niet gedaan. De gekozen foto voor het voorproefje is zo lief vind ik. Die blik van Flynn naar zijn mannenbaasje, daar kun je 100 verschillende gedachtes bij schrijven... ik houd het op de variant: "ik krijg een kusje van het vrouwtje, maar ik hou ook van jou hoor baas!"

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten