donderdag 28 februari 2019

Combi deel 2 met Cathy en Emily

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Ik mocht het dochtertje van Cathy fotograferen. Ik keek hier erg naar uit omdat ik haar en haar familie via de studio al heel lang ken en ik kon niet wachten om kleine Emily in het echt te ontmoeten.

Emily is een prachtige baby van 7 weken. Ze werd dan wel met maar liefst 4 kilo geboren, maar ze is natuurlijk alsnog gewoon een klein mini-mensje. Mama Cathy (zo mooi, om haar naar al die jaren zo te kunnen noemen) wilde heel graag blote baby foto's want die zijn gewoon altijd té schattig. Dus dat hebben we gedaan. Gelukkig was Emily het hier ook heel erg mee eens. Ze vond het allemaal prima.

Het drieluik vind ik zo ontzettend leuk, dit gaan we er wel in houden denk ik. De eerste foto schoot ik op Cathy's 16e verjaardag. De tweede een paar maanden terug en de derde dus gisteren. En ze is gewoon niks veranderd, behalve dat ze op de laatste foto wel heeeeel erg straalt van geluk!! Mooi toch.

Tijdens de eerste fase van de fotoshoot was Emily wakker maar tevreden, dus toen hebben we een mooie serie geschoten. Daarna viel ze eventjes heel diep in slaap waardoor we van die heerlijke "echte" babyfoto's konden schieten en daarna werd ze weer wakker, maar nog steeds was ze tevreden. Wat een heerlijk meisje. Ik ben blij dat ik je heb mogen ontmoeten Emily, tot de volgende keer!!

https://www.in2pictures.nl/c-4703430/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten