zaterdag 7 juli 2018

Combi1-Vita, Chris & Nooky

Gisteren mocht ik nog een hele leuke zwangerschapsreportage schieten met Vita en Chris. Samen hebben ze al een prachtige hond genaamd Nooky. Nooky bleek in het begin nogal een draakje te zijn, maar met een goede training doet ze echt alles. Ik was er in ieder geval behoorlijk van onder de indruk. Nu verwachten Chris en Vita samen een eerste kindje en ze kozen mij uit om hun zwangerschap vast te leggen. Nooky speelde een grote rol in deze fotoshoot en pakt zo haar momentjes.

Al die zoetsappige plaatjes zijn zeker niet de keuze van dit stel, maar het sfeertje wat we nu neergezet hebben is denk ik wel aardig in de richting die ze graag wilden. Bij ons mag je uiteraard aangeven waar je van houdt en natuurlijk houden we daar rekening mee en proberen we de foto's te schieten op een manier die bij jullie past.

Deze serie is in ieder geval weer geslaagd denk ik!! Over een poosje doen we het nog eens over maar dan met z'n vieren.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten