zondag 17 juni 2018

Summer in the City Minishoots deel 1

Ik heb ze al een poos geleden aangekondigd, de "SUMMER IN THE CITY-Minishoots" en gisteren en eergisteren was het dan eindelijk zo ver.

Vrijdag hadden we zo'n heerlijke Hollandse zomerdag, met afwisselend een zonnetje en een wolkje en prachtig Hollandse wolkenluchten. Een dag vol leuke, lieve en vooral ook stoere kindjes. Want een fotoshoot op deze locatie vraagt om een beetje een urban look! Iedereen had enorm zijn best gedaan om leuke kleding te kiezen voor de kinderen en echt alle kinderen werkten perfect mee. Het was een heerlijke dag die ik samen met mijn dochter Gaby heb mogen schieten.

Het is nog even een puzzel wat betreft de nabewerking, aangezien iedere styling en lichtval een andere nabewerking vereist. Daar gaat dus nog wel iets meer tijd in zitten dan ik dacht. Ik denk dan ook dat twee weken oplevertijd een beetje te optimistisch bedacht is. Maar we gaan het zien.

Ik heb voorlopig voor iedere shoot van afgelopen vrijdag al een nabewerking ontwikkeld. Het eindresultaat kan straks afwijken van het voorproefje, omdat ik wel per serie een beetje consistentie wil. Maar voor nu ben ik wel erg blij met de resultaten en ik hoop jullie ook.

Er zitten ook zeker een paar typische vaderdag foto's tussen, dus kijk met mij mee en geniet!!

De foto's van gisteren volgen later en alleen de shoots die online gedeeld mogen worden, worden hier getoond uiteraard.

https://www.in2pictures.nl/c-3941588/special-summer-in-the-city-minishoots/

https://www.facebook.com/in2pictures/





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten