maandag 4 juni 2018

Combi 2 Cirina, Hasan, Caner, Eray en Imran

Zaterdag sloot ik de dag af met mijn overburen, Cirina en Hasan en hun inmiddels drie zoons. Eventjes geleden mocht ik bij hun thuis al dé foto voor het geboortekaartje schieten. Die foto en het kaartje waren een re-make van het geboortekaartje van Eray. Toen hield Caner zijn kleine broertje vast. Dat deed hij nu weer, maar nu onder toeziend oog van zijn jongere broertje Eray die dus nu inmiddels ook grote broer is geworden! Volgen we het nog??

Imran lijkt ontzettend veel op zijn grote broers en zijn broers zijn dan ook echt gek op hem. Vooral Caner die al wat ouder is kan intens lief knuffelen met zijn broertje. Eray is nog een beetje te klein, maar is wel zichtbaar onder de indruk van de baby. Voor de gelegenheid was voor deze fotoshoot ook nichtje Liya meegekomen.

Imran is in vergelijking met de eerste foto's alweer flink gegroeid en dus was het wel tijd voor een paar wat stoerdere foto's. We zijn meteen begonnen met de foto's met de kinderen en dat was denk ik een goede keuze. Het was best een uitdaging om ze er allemaal tegelijk leuk op te krijgen, maar het is gewoon gelukt hoor! Nadat de kinder- en gezinsfoto's geschoten waren zijn we door gegaan met de foto's van Imran met papa en mama en van hem alleen. En dat was het moment waarop de rust terug keerde. Imran viel in slaap, de kinderen kwamen tot rust en alles kwam goed. Meer dan goed kan ik wel zeggen, want ik zat eens even door de foto's heen te scrollen en er zitten toch een aantal juweeltjes tussen!! Heerlijk echt... voor nu laat ik even deze foto's zien. Maar er is nog veeeeel meer moois.
De foto van Caner (de oudste) en Imran (de jongste) vind ik prachtig. Alle jongens hebben van die mooie lange wimpers en dat zie je hier wel heel goed.

Lieve Cirina en Hasan, wat leuk dat ik dit weer voor jullie mocht doen en veel geluk met jullie mooie gezin!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten