dinsdag 12 juni 2018

Combi deel 2 met Denise en Danny

Afgelopen zaterdag mocht ik voor de tweede keer Denise en Danny fotograferen. De eerste keer was tijden de zwangerschapsreportage eventjes geleden. Maar nu is zoontje Jace geboren en mocht ik opnieuw de fotoreportage maken.
Jace is een ontzettend knap mannetje met zijn eigen maniertjes en juist die eigen maniertjes vind ik altijd zo mooi om vast te leggen. Ook papa en mama waren het hier mee eens en dus gingen we voor een lekker relaxte fotoreportage en dat werd het ook. Jace sliep het eerste deel van zijn fotoshoot overal doorheen, maar ook toen hij wakker werd was hij hartstikke rustig. Hij heeft nog wel even een flesje gedronken tussendoor, want dat hoort na een slaapje, althans dat vond Jace.

Dus maak je klaar voor een overload aan schattige teentjes, vingertjes, haartjes, babyrimpels, een zoet mondje, prachtige wimpertjes.... heerlijk toch!

Daarnaast heb ik nog twee gezinsfoto's gekozen voor dit voorproefje, gewoon omdat ik ze zo leuk vind.

Lieve Denise en Danny, veel geluk met jullie lieve mooie mannetje.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten