woensdag 30 januari 2013

Newborn reportage Sanjana

Wat een ongelofelijk prachtig meisje had ik vandaag weer in mijn studio. Gitzwarte lange haartjes, enorme wimpers (net als haar papa trouwens) en dan die ogen.... om helemaal in weg te smelten. Wat een heerlijkheid en ze was ook zo wijs en alert. Ze hield alles om haar heen scherp in de gaten en verloor haar papa en mama geen moment uit het oog. Maar ik mocht ook alles doen, ze heeft me even goed bekeken en toen al snel besloten dat het goed was en dat is altijd fijn als dat gebeurd. Ik heb genoten van dit meisje en als het aan papa ligt dan zie ik hen binnenkort gewoon weer. Vandaag is Sanjana precies twee maanden en dat geloof je bijna niet als je ziet hoe sterk ze was. Moeiteloos hield ze haar hoofde op wanneer ze in het mandje "zat", maar dat zorgde er wel voor dat ze aan het einde van de shoot zo moe was dat ze na twee slokjes van haar flesje in slaap viel... heerlijk! Ik heb genoten hoor van jullie mooie meisje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten