zaterdag 12 januari 2013

Lotus is in verwachting...

Lotus komt uit Breda en heeft mij via facebook gevonden. Toch leuk hoe die social media werkt! Vandaag wil ze heel graag haar zwangerschap laten vastleggen. Greg en Lotus hebben ook hun kinderen reagyano, taliyah en porscha meegenomen. En wat een ontzettende lieverds zijn dat zeg... ze luisterden zo ontzettend goed. Drie verschillende leeftijden en zo rustig, dat maak je echt niet vaak mee hoor! Ze deden precies wat ze gevraagd werd en tussendoor waren ze gewoon heerlijk aan het spelen. Lotus en Greg konden dus ongestoord van hun fotoshoot genieten. Ze had mooie kleding meegnomen en ik denk dat de foto's ook echt in hun stijl geschoten zijn, althans dat hoop ik dan natuurlijk. Dat zal blijken over drie weken wanneer ze hun online album van mij ontvangen. Ik hoor het graag van jullie tegen die tijd! Nu alvast twee voorproefjes van dit prachtige gezin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten