vrijdag 11 januari 2013

Newborn fotoshoot Milou

Kleine Miloutje komt slapend binnen en wil graag blijven slapen.... dat lukt ook wel een poosje, maar op een bepaald moment wilde ik heel graag foto's maken zonder kleertjes aan en dus werd ze toch een beetje wakker. Uit protest werd ik nog even onder geplast door Milou! Haha... risico van het vak noemen ze dat. Meestal worden de papa's onder geplast riep ik iets te hard en dat moet je ook niet doen hè. Maar die lieve Milou deed het allemaal zo goed, we hebben een heleboel foto's van haar kunnen maken. We zelfs een klein glimlachje kunnen vangen, maar toch is dat niet de foto die ik gekozen heb. De foto van Milou in het mandje vond papa vooral erg leuk en de foto met mama samen daar ben ik helemaal weg van... zo mooi en rustig. Milou zocht de hele tijd haar mama op. Waar haar moeder was daar wilde Milou zijn, dus dan kon een foto met haar mama Mariska niet uitblijven natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten