zaterdag 7 maart 2020

Yasmijn 3 jaar

Volgende week wordt Yasmijntje alweer drie jaar oud. Maar omdat ik dan op vakantie ben mag ik vandaag al haar foto's delen. Vandaag was ze bij mij in de studio om haar drie jaar portretjes te schieten. Mama had daar zo haar ideeën over, maar Yasmijn bedacht haar eigen plan.

Bij de eerste serie zou Yasmijn de drie-ballon leuk vasthouden zodat ze een soort van kroelt met de ballon. Maar Yasmijn vond het veel leuker om de ballon als doorkijkje te gebruiken. Ik moet daar dan zo hard om lachen... kijk dat toetje hoe tevreden ze is met haarzelf! Helemaal niet eigenwijs ook.  Spoilerallert.... haha.. de officiële keurige foto heb ik ook hoor, is gewoon gelukt, maar deze vond ik leuker.

Tijdens deel twee van de fotoshoot zou ze krijten omdat ze dat zo leuk vind, maar Yasmijn wilde liever een picknick met haar beste vriendjes. Dus gingen haar liefste knuffelvriendjes mee en zij kregen allemaal een bordje en een bekertje. Vervolgens werden ze door haar gevoerd en geknuffeld. Wat een te gekke setting is dit geworden he. Yasmijns moeder had werkelijk overal aan gedacht, waardoor het eindresultaat geweldig werd.

Wat een heerlijke fotoshoot was het weer.
https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten