dinsdag 28 januari 2020

Newborn Omar

Afgelopen zaterdag mocht ik nóg een kersverse baby fotograferen. Kleine mooie Omar is op 8 januari geboren en dus is ook hij pas net 2 en een halve week jong. Zijn grote zus Djazzley is zo ongelofelijk blij met haar kleine broertje, ze is echt een hele lieve zus en een goede hulp.
Ze was wel even een beetje overweldigd door de hele studio en het idee op de foto te "moeten". Dus wilde ze liever even de kat uit de boom kijken. Helemaal prima natuurlijk, ik gaf haar een lekker broodje (want ze had trek) en ze mocht eerst kijken. Na een poosje vroeg ik haar om hulp en daar gebeurde het. Ze zag haar broertje en de liefde nam het over... ze gaf hem kusjes en knuffels en ik hoefde alleen maar te klikken. Heerlijk toch...
Natuurlijk maakte we ook wat foto's met papa en mama en met z'n vieren. Het grootste gedeelte fotografeerden we met een donkere achtergrond, omdat dat de voorkeur had en toch heb ik twee foto's met een witte achtergrond gekozen als mijn favorieten. Ik vond het gewoon twee hele lieve plaatjes, maar de foto van Omar op het grijze kleedje vind ik ook wel heel mooi hoor. Wat een mooi kindje, hebben jullie die haartjes gezien?? Het lijkt wel of baby's met steeds meer haar geboren worden. Het is wel even geleden dat ik echt een bijna kale baby had, maar dat zal wel toevallig zijn.

Ben je in verwachting en wil je straks ook mooie foto's van je baby? Goed nieuws... je hoeft bij mij niet maanden van te voren je plekje te claimen. Ik werk full-time en heb over het algemeen binnen twee/drie weken echt wel ergens plek. Alleen de zaterdagen die zijn wel altijd als eerste bezet. Dus wanneer je daarvan afhankelijk bent dan is het wel slim om op tijd te reserveren.

Meer informatie vind je hier:
https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten