zaterdag 25 januari 2020

Newborn Levi

Vanochtend begon ik net als gisteren met een Newborn reportage. De baby van gisteren was al zo'n zeven weken oud, maar kleine Levi van vanochtend is pas twee weekjes geleden geboren. Hij was dan ook een heel klein mannetje met mooie donkere stekelhaartjes die zelfs al een beetje in een kuifje gekamd konden worden. Hij was ontzettend rustig en de fotoshoot verliep dan ook super relaxt. Alhoewel.... in het begin wilden we proberen een foto te maken met hond Spike en Levi samen en dat verliep na het introduceren van wat hondensnoepjes niet helemaal als gepland. Spike werd een beetje te enthousiast van de snoepjes. Daarom besloten we de overige foto's van dit duo maar even los van elkaar te schieten. Levi was er heel even van onder de indruk maar verder heb ik hem de hele ochtend niet meer gehoord (en Spike ook niet trouwens, ook hij was onder de indruk). De hier getoonde foto is dus ook een compositie van twee losse foto's.

Ik ben absoluut verliefd op de blik van Levi in de twee overige foto's, zo lief hoe hij met zijn papa kroelt en ik vind de gezinsfoto ook echt weer eens anders dan anders. Want hoewel ik deze pose echt wel eerder heb gefotografeerd is deze pose nog nooit zo mooi uitgekomen als nu volgens mij (correct me if I'm wrong). Zo prachtig vind ik de liefde tussen deze papa en mama en hun zoon en hoe Levi het licht vangt in zijn gezichtje is "every photographers dream". Heeeeerlijk als dingen zo op zijn plek vallen.

Dank jullie wel dat ik jullie gezin op foto mocht vastleggen, ik heb van iedere seconde genoten!

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten