vrijdag 4 oktober 2019

Nina en Lizzy

Gisteren waren Nina en Lizzy weer bij mij in de studio. Ik fotografeer dit gezin minimaal 1 keer per jaar. Nina is de oudste en die weet het inmiddels precies. In de auto was ze al begonnen over mijn honden en gelukkig voor haar (en mama, die het een soort van belooft had) had ik ze ook meegenomen naar de studio.
Toen mama even naar de auto liep om een jurkje voor Lizzy te pakken, vroeg ik Nina of ze misschien eventjes met mijn hondje Candy op de foto wilde. Nou dat wilde ze wel. Het was wel een beetje spannend, maar ze vond het geweldig. Ze bleef het er maar over hebben! En aangezien het dierendag is, dacht ik, die foto moet in ieder geval in het voorproefje.
Het was ook zo grappig, want ze zei kort daarna. "Ik vind jou zo lief, dat ik wel een snoepje mag krijgen!!" Vind je dat niet briljant bedacht. Ik heb haar een carrière in de politiek voorspeld. Natuurlijk heb ik die snoepjes geregeld voor haar.

Lizzy wordt over een poosje 1 jaar en dat betekent dat ik ze einde van dit jaar nog een keertje mag fotograferen. Lizzy was enorm verandert in vergelijking met vorig jaar. Ze deed het ook hartstikke goed tijdens de shoot. Ze vond het allemaal wel gezellig en vooral haar zus doet alles goed in haar ogen. En dat werkt natuurlijk wel erg fijn. Ze is ook beresterk trouwens. Ze stond tegen een boomstammetje aan en dit is een echte boomstam, geen piepschuimen fotoprop. Haar zus zat op de boomstronk en toch wist zij terwijl ze stond te wiebelen op haar beentjes de boomstam rond te draaien en te verplaatsen. Niet te geloven toch?!

Nou ja, eindeloze verhalen heb ik weer, maar het komt erop neer dat de foto's weer prima gelukt zijn!
Ik zie jullie over een poosje weer!

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten