dinsdag 15 oktober 2019

Familiereportage

Afgelopen zaterdag mocht ik ook een hele gezellige familie fotograferen. De opa en oma van de familie is dit jaar 55 jaar getrouwd en dat is wel een mooi familieportret waard toch!! We hebben verschillende groepsopstellingen gedaan, maar aan het einde vroegen ze of ze er nog een beetje een spontane foto bij mochten. Dus ik zei, ja natuurlijk, ga je gang! Haha... gemeen he, want spontaan doen op commando is natuurlijk het moeilijkste wat er is. Dus ik vroeg ze om een beetje met elkaar te kletsen en dat werkte wel. Een geintje kon deze familie trouwens wel waarderen hoor, want we hebben best gelachen met elkaar.  En natuurlijk heb ik weer veel te veel foto's gemaakt wat het kiezen van de eindresultaten weer niet makkelijk zal maken, maar deze twee foto's mogen er best al zijn vind ik.

De foto van de meiden is geschoten met een techniek die ik al even niet gebruikt heb, maar die ik nog steeds erg mooi vind. De ogen van de meiden sprankelen echt en in hun spiegelbeeld zie je hoe lang die wimpers wel niet zijn. Mooie meiden, of niet dan!!

https://www.in2pictures.nl/c-4703439/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten