vrijdag 8 maart 2019

Regen op je bruiloft

Gisteren trouwden Pascal en Nathalie. Eerst fotografeerde ik twee zwangerschappen en twee newbornshoots en nu mocht ik het hele gezin opnieuw vastleggen op hun trouwdag! De cirkel is rond!

Op 7 maart kun je natuurlijk met het weer alle kanten op en dat ging het ook gisteren. Gelukkig ging het weer wel steeds de goede kant op. Want op een harde frisse wind na was het droog met een prachtige Hollandse wolkenlucht. Pas toen de ceremonie begon en wij in principe niet meer naar buiten hoefden begon het te regenen. Perfect getimed dus. Bij de groepsfoto's was het weer droog en daarna heeft het zo'n beetje de hele avond geregend.
En daar was ik blij mee want anders had ik deze foto niet kunnen maken! Het was een wens van Nathalie om een foto in het donker te schieten en toen ik zei dat we in de regen naar buiten gingen was ze er meteen voor in.

Er ging 1 persoon in de auto zitten om voor groot licht te zorgen, een tweede hield het statief met de flitser aan de grond en droog met een paraplu, mijn dochter stond op de achtergrond te filmen en ik stond in de regen het bruidspaar te fotograferen die onder een paraplu een klein beetje droog probeerden te blijven. Dankzij een goede voorbereiding hoefden ze niet heel lang buiten te staan.
En voorbereiden loont, zoals je kunt zien aan deze toch wel lekkere foto al zeg ik het zelf.

De rest van de foto's van de dag volgen morgen, dat waren er te veel om zo eventjes uit te zoeken, maar deze kan ik wel alvast met jullie delen!

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten