dinsdag 24 december 2013

Newborn reportage Ryan

Kleine kleine Ryan is pas 10 daagjes jong… zo leuk vind ik dat toch… hij is zo rustig en vind alles prima… hij laat zelfs wat lachjes zien hier en daar. Deze lachjes zijn natuurlijk niet bewust maar zo schattig als dat gebeurd. Maar deze kleine Ryan laat nog meer zien… ik vertel aan het begin van de fotosessie over een foto die ik ooit maakte van een jongetje wat plaste op de foto en waar de perfecte straal te zien was. Nou… Ryan moet het begrepen hebben, want een uurtje later was dat precies wat hij deed… de perfecte straal, zo over papa heen…en dat op kerstavond! Maar papa kon er hartelijk om lachen gelukkig.

Papa Danny en mama Inge zullen denk ik heel blij zijn met de fotoserie want ik heb hele mooie foto's voorbij zien komen. Dit zijn drie van mijn favorieten…

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten