zaterdag 31 augustus 2013

Combi reportage deel 1 Henk, Nanda en Emma

Henk en Nanda kende ik al voordat ik mijn fotostudio begon en twee jaar geleden heb ik hun eerste zwangerschaps- en newbornreportage mogen fotograferen. Nu is Nanda weer in verwachting en dus zijn ze terug voor een vervolgreportage en nu met kleine Emma erbij.

Emma is een prachtig blond meisje die weet wat ze wil. Ze is zo schattig en slim, ze weet heel goed te vertellen wat wel en niet de bedoeling is. Ook papa werd even terecht gewezen vandaag. Want we hadden twee beschuitjes met roze muisjes op mama's buik gelegd (1 voor Emma en 1 voor de baby) en Emma mocht er eentje pakken en opeten, maar terwijl ze dat wilde doen ging papa nog eens muisjes erover heen gooien. Eerst keek ze heel verontwaardigd, maar toen papa maar door ging met gooien werd ze een beetje boos... of nou, een beetje boos was het eigenlijk niet... Emma van 2 jaar oud was heel boos. Papa was heel stout en kreeg straf en moest in de hoek gaan staan van Emma...Nou ja... dat geloof je toch niet!?? Maar ik maak geen grapje, iedereen meteen de slappe lach, maar Emma was onverbiddelijk! In de hoek, met dat vingertje er  nog bij...
Je snapt dat die foto wel even op de blog er bij moest! Maar ik moet er wel even bij zeggen dat ze het echt heel goed gedaan heeft, we hebben een heleboel mooie, grappige, lieve en ontroerende foto's gemaakt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten