zaterdag 24 augustus 2013

Cake smash fotoshoot met Kiki

Lieve lieve lieve kleine Kiki.... wat ben ik toch dol op haar. Misschien komt het omdat ik haar al zo vaak op de foto heb mogen zetten, misschien komt het omdat ze ogen heeft om in te verdrinken, misschien is het omdat ze altijd zoooo lief is, ik weet het niet wat het is, maar ik vind haar leuk!

Haar mama Marloes doet altijd zo veel moeite vooraf om te zorgen dat Kiki er perfect uit ziet en kleine Kiki werkt ook altijd mee op de manier zoals moeder het bedoeld heeft. Nu lijkt het net of papa er niet bij is, maar het tegendeel is waar... Kiki heeft een hele zachtaardige lieve papa, die echt werkelijk alles voor haar doet... zo schattig om te zien...

Vandaag mocht Kiki haar eigen taartje opeten, zonder schoonmaakdoekjes of beperkingen, alles mag... en daar heeft Kiki goed van geprofiteerd!!

Ik heb weer genoten van je meisje, en ik weet dat heel veel mensen ook van jouw foto's gaan genieten!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten