vrijdag 2 november 2012

Mieke en Maarten

Vanochtend waren Mieke en Maarten bij mij in de fotostudio. Mieke is in verwachting en half december uitgerekend. Ze heeft een prachtig bescheiden buikje en voelt zich prima. De fotoshoot doet ze dan ook heel makkelijk. Ook haar vriend Maarten heeft een hele natuurlijke manier van poseren. Hij vertelt dat hij vind dat hij niet fotogeniek is, maar daar ben ik het niet mee eens, de foto die ik hier onder uitgekozen heb van Mieke's buik, de grote knuffelhond en Maarten vind ik hartstikke leuk! Dit was een prachtig stel met een hele rustige uitstraling en dat zie je terug op de foto's, net als de foto van Mieke alleen, prachtige pose en ondanks dat haar haar naar voren hangt, vind ik dat de foto juist maken! Ik heb de foto ook genomen met het haar naar achteren, maar deze vond ik mooier, puur...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten