zaterdag 10 november 2012

Fotoshoot Feestje Rosalie

Rosalie was net 1 minuut binnen en wilde al meteen aan de slag. Ehhh... wat is de bedoeling vroeg ze, kan ik al omkleden, wat moeten we doen.... haha! Ik had nog geen eens de kans om iets uit te leggen. Ik heb daarom mijn inleidende verhaaltje maar heel snel verteld, althans dat heb ik geprobeerd! Ze vonden het allemaal zo spannend en leuk, boordevol vragen zaten ze en vol ongeduld zaten ze de eerste "saaiste" ronde uit (die eigenijk maar 2 minuten duurt of zo..). Zodra ik het laatste meisje gefotografeerd had vlogen ze al van de bank om heeeel snel naar de make-up studio/kleedkamer te rennen. En tja, zoals verwacht gingen ze helemaal los in de tweede ronde, ze zochten de mooiste jurken uit en pasten alles wat ze vinden konden. Zo schattig, er was een meisje bij die normaal gesproken nooit een jurk aan zou trekken, ze zei tegen mij, speciaal voor mijn moeder trek ik vandaag een jurk aan! Is dat niet ontzettend lief er gingen zelfs krullen in haar haar....! En die krullen zijn zelfs ook nog gelukt bij Rosalie (voor heel even dan) en dat was nog niet eerder gelukt volgens haar moeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten