donderdag 22 december 2011

Mariska en Steven

Wat een heerlijk stel, al zeven jaar bij elkaar! Ze vonden dit een mooi moment voor een leuke reportage.

Steven (alias Vincent..... sorry hoor!) kwam helemaal los en ging op het laatst de boel zelfs enigszins regisseren, wat heerlijk is dat toch een beetje input van je gasten. Ik heb weer genoten vanavond en ga nu genieten van een heerlijke vakantie!
Ik vind eigenlijk dat ik dat best verdiend heb na zo'n bijzonder eerste jaar in mijn eigen studio!

Voor Steven en Mariska wordt het nog even geduld opbrengen, maar ik weet zeker dat ik ze straks blij kan maken met een mooie reportage. Alvast een voorproefje...

2 opmerkingen:

  1. Cool picture!!! zegt de vader van Mariska!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Jan, de moeder van Steven kan niet achterblijven he ;) Echt harstikke mooi stel waar wij trots op zijn en erg mooie foto gemaakt door de fotografe. Ben erg benieuwd naar de rest van de reportage.

    BeantwoordenVerwijderen