vrijdag 9 december 2011

Elynn

Mijn slogan is bijzondere momenten verdienen bijzondere aandacht. En oh wat een bijzonder moment was het vandaag. Deze fotoshoot heeft ook iets met mij gedaan. Niets is vanzelfsprekend, al vergeten we dat nog wel eens.

Ik ga niet in op de details uit respect voor dit heerlijke gezin, maar wat een heerlijk meisje hebben Jeffrey en Marjolijn. Elynn is zo'n mooi, lief en levendig meisje. Ik heb van haar genoten en met heel veel plezier op de foto gezet. Het is nog niet eerder voorgekomen dat ik zelf even moest slikken doordat ik zo genoot van een intens liefdevol moment tussen moeder en dochter, zo oprecht en mooi.... ik heb genoten van jullie alledrie!!!!

2 opmerkingen:

  1. Beste Monique,

    Wat een heerlijke foto is dit geworden zeg! En zijn nu heel erg benieuwd naar de rest! Wat een leuke middag is het geworden en bedankt dat je zo'n fijne sfeer voor ons drie creƫerde. Ook wij vonden het heel bijzonder om mee te maken!

    Warme groetjes Jeffrey, Marjolein en Elynn Tempelman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi!!!
    En wat een fijn dat het zo'n mooie ervaring was...Ik zit hier even een traantje bij weg te pinken...

    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen