vrijdag 28 oktober 2011

Rebecca en Stefan

Rebecca is op 17 december uitgerekend en haar Stefan heeft deze fotoshoot op eigen houtje voor haar geregeld! Als dat geen trotse aanstaande papa is dan weet ik het niet meer...

Nu heb ik begrepen dat hij overtuigd was van mijn kwaliteiten na het zien van de Feijenoord foto van Berry en Bertus, haha..... toch leuk! Jammer dat Feijnenoord het gisteravond (tijdens de fotoshoot!) niet zo goed gedaan heeft, maaaarrrrr we hebben de foto's nog en die maken een hoop goed, want het is een prachtige serie geworden met twee prachtige jonge mensen!

En wat nog leuker is, ze komen terug wanneer hun kleintje geboren is...


1 opmerking:

  1. Stefan en Rebecca28 oktober 2011 om 09:38

    En zoals ik gister zei, ik wacht op de foto's haha. deze 2 zijn alvast heeel erg gaaf. super bedankt voor de geweldige avond en tot snel weer.

    Stefan en Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen