zaterdag 22 oktober 2011

Feestje Quincy


Als eerste was vanmiddag Quincy uit Hoogvliet bij mij in de studio voor haar fotoshoot feestje.
Ze waren met drie meiden en drie jongens, wat een leuke groep!

Oh ja, jongens.... er hing hier een shirt aan mijn rekje wat volgens mij niet van mij is. Het is een grijs met blauw gestreept shirt met rode letters. Als jullie het terug willen dan mogen jullie het komen halen (wel graag even bellen van te voren, ik ben er niet altijd). Morgen ben ik wel de hele middag....

1 opmerking:

  1. Hoi Monique,
    Ook wij en de kinderen hebben genoten, wat een leuke belevenis ! Ben heel benieuwd naar alle foto's ;-)
    Ik heb gevraagd van het t-shirt maar het is van niemand... ???? Dus hang het maar bij de rest ! hihihi
    Groetjes en nogmaals bedankt voor de leuke middag !
    Groetjes, Nathalie Kievit

    BeantwoordenVerwijderen