vrijdag 9 september 2011

Nieuwe fotoalbums

Zo'n week of drie geleden waren familie van der Ham, Storm en Riva Dreissen, Sem, Lotte en de tweeling Tom en Jurian bij in de studio. Het was hard werken om alle albums af te krijgen, maar het is natuurlijk weer gelukt. Hier een aantal voorproefjes...

Dit is de familie van der Ham, zij hebben op 10 augustus een groepsfoto bij mij laten maken van twee gezinnen, maar de gezinnen en kinderen mochten ook apart op de foto.























Een dag later, op 11 augustus kwam Lisa uit Berkel en Rodenrijs op bezoek maar haar blonde poppetjes Riva en Storm. Zij had van haar vriendin een cadeaubon ontvangen en die kwam ze inwisselen voor een portretreportage van haar kindjes.
Dit is het resultaat:




















Op 11 augustus kwam ook kleine baby Sem langs, hij was op 30 juni geboren en dus nog maar heeeel klein. Wat een heerlijkheid om te mogen fotograferen, zijn vader is DJ en had wat van zijn spullen meegenomen, zodat hij al vroeg kan leren van muziek te houden.... dat komt wel goed denk ik!























De 13e augustus ben ik langs het kerkgebouw van de Remonstrantse Gemeente gegaan, om wat proeffoto's te maken voor een eventuele reportage.




















Op 18 augustus was Lotte bij mij in de studio. Ik kende haar al via Gaby. Gaby zat op de vooropleiding voor de Havo voor Muziek en Dans, maar besloot er niet mee door te gaan. Lotte was maar wat blij dat ze door mocht en is vol overgave aan de opleiding begonnen en ze doet het fantastisch. Het is een prachtige meid, met een ongelofelijk lief en goed karakter en een prachtige uitstraling. Ze wilde een fotoshoot die in het teken van dans staat.





















Mw. Braams wilde de kleinkinderen van haar zus als verrassing laten fotograferen. Deze foto volgt nog.

19 augustus, de tweeling Tom en Jurian!! Twee beertjes van knullen, wat deden ze het fantastisch. Slapen wilden ze niet, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ze staan er prachtig op, al zeg ik het zelf.




















Ten slotte waren er nog twee fotoshoot feestjes. Die van Sanne en die van Solivienne.
En dat was de laatste in de rij, dan ben ik nu helemaal bij en volgen alleen nog de shoots die nog moeten komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten