dinsdag 25 februari 2020

Newborn Jayce

Afgelopen zaterdag mocht ik wederom drie fotoshoots doen. Eentje met een familie en twee newbornshoots.
De twee baby's waren beide iets te vroeg geboren jogentjes en daarom niet zo groot.
Dit is Jayce, hij werd met 36 weken en iets meer dan 2200 gram geboren. Een piepklein jongetje dus, maar met alles erop en eraan. Hij had een piepklein neusje en zijn handje paste met gemak om het topje van de pink van zijn moeder. De minuscule nageltjes die daaraan zaten waren amper te zien. Hij had zo'n gaaf huidje en zo'n wijs gezichtje. Echt zo ongelofelijk lief. Daarnaast was hij ook een tikkie eigenwijs, want meneer wilde kennelijk heel graag laten zien hoe "groot" hij wel niet was en strekte de hele tijd zijn benen of hield zijn hand voor zijn gezicht als ik een foto wilde maken.
Maar dan ken je mij nog niet, ik heb engelengeduld, dus ik heb het gewoon gefixt hoor.

De foto van Jayce in de handen van zijn papa is een foto welke ze heel graag wilden hebben en die is ook zo fijn gelukt. Ondanks dat hij wakker was vond hij het prima. Ik vind het altijd zo mooi om te zien hoe klein een babytje is in verhouding tot de -niet eens zo heel grote- handen van papa.
Jayce we hebben het uitgebreid over je gehad, je bent in heel veel opzichten een klein wondertje en dat maakt jouw papa en mama heel erg gelukkig. Welkom op de wereld kleine jongen.

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten