vrijdag 10 mei 2019

Nina en Lizzy

Susan mocht voor moederdag een fotoshoot doen met haar twee dochters en vandaag was daar de uitgelezen dag voor. Samen met haar twee dochtertjes Nina en Lizzy kwam ze naar mijn studio en dat terwijl ik ze eind vorig jaar nog met een toen nog heel kleine Lizzy ook al fotografeerde. Ik zie dit gezin sws ieder jaar wel een keer overigens hoor voor weer een nieuwe serie foto's, maar nu zat er dus wat korter tussen.

Ondanks de korte tussenperiode is vooral Lizzy toch alweer enorm gegroeid. In die eerste maanden gaat de ontwikkeling ook zo hard. Beide meisjes deden het ook weer zo ontzettend goed. Lizzy was lekker wakker en vrolijk en Nina had de kat vrij snel uit de boom gekeken en kreeg alweer heel snel lekkere praatjes. Traditiegetrouw is roze de hoofdkleur van de fotoshoots. En dat is niet alleen omdat het gewoon heel schattig staat overigens.

Het gezin heeft onlangs een heel mooi Clickblocks schilderij aan de muur gehangen. Dit is een prachtige collage van losse blokken welke op een vaste achterplaat worden bevestigd. De blokken kun je wisselen of afzonderlijk vernieuwen wanneer de kinderen weer wat groter zijn of wanneer er nieuwe foto's gemaakt zijn. En door de kleuren van de fotoshoots steeds een beetje in een thema te schieten blijven de foto's altijd bij elkaar passen. Ben je benieuwd hoe dat eruit ziet? Kijk dan eens op mijn website of kom eens langs in de studio, daar heb ik verschillende voorbeelden hangen.

https://www.in2pictures.nl/c-4703453/clickblocks/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten