vrijdag 24 augustus 2012

Bruiloft Mark en Paula

Al heel lang geleden heb ik met Mark en Paula afgesproken dat ik vandaag hun trouwdag zou fotograferen. En vandaag was het dan eindelijk zover. 24 augustus 2012. Mijn dochter Gaby kwam mee om mij te assisteren en zij heeft dat fantastisch goed gedaan! Mark en Paula zijn een heerlijk relaxed stel (alhoewel de zenuwen vandaag toch wel een beetje om de hoek kwamen kijken, maar dat hoort erbij natuurlijk). Hun zoontje Lars is ook zo'n geweldig leuk mannetje. Hij is slim, alert en vind alle leuk. Het woordje Chees heb ik vandaag een paar uit zijn mond gehoord, gevolgd door, nu ben ik klaar hè... maar voor een klein kusje voor zijn vriendinnetje is wel tijd, want zij zijn tenslotte vandaag ook een klein beetje getrouwd. Paula en Mark wilde graag ontspannen foto's en ondanks alle beestjes die we onderweg tegen zijn gekomen is dat toch wel aardig gelukt. Onderstaande foto's zijn bewust in verschillende stijlen bewerkt.... kijk en geniet! De onderste collage is een samenvatting van foto's die Gaby gemaakt heeft. Zij had de opdracht om tijdens de ceremonie close-ups te maken en dat heeft ze heel goed gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten