donderdag 3 november 2011

Maureen en Gregory en kleine Sophie

Vanochtend ben ik begonnen met het fotograferen van Maureen. Zij is zwanger van een meisje en had mij al een paar keer benaderd omdat ze niet goed wist wat ze mee moest nemen... uiteindelijk kwam ze met een tas vol prachtige sieraden en leuke topjes en geweldige ideeën.

Vanavond kwamen Sanne en Sander terug. Op 9 augustus waren ze ook al bij mij voor een zwangerschapsfotoshoot. Hoe leuk is het dan om de kleine meid nu in het echt te mogen bewonderen en fotograferen.
Kleine Sophie is een prachtig klein meisje en ze staat er fantastisch op.

Ook Maureen komt terug wanneer de baby geboren is. Ik ben zo blij met mijn werk.

Beide stellen wilden liever geen foto's online, wat ik natuurlijk respecteer. Vandaar dit keer alleen een kort verhaaltje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten